Rødmoses venner støtter Vejles lokale biodynamiske/økologiske gartneri. Vi er ikke et fødevarefællesskab, men en kreds af interesserede kunder, der ønsker at støtte gartneriet, så vi kan købe friskhøstede økologiske grøntsager fra lokalområdet.

'Gartneriet Rødmoses Venner' er en støttekreds omkring Gartneriet Rødmose. Foreningen blev stiftet i februar 2011, og består af en bestyrelse og medlemmer. Foreningen står for forskellige arrangementer på gartneriet, bl.a. har vi arrangeret Sct. Hansaften, Høstfest og lugedage.

Hvad får du ud af at være medlem?

Få indblik i årets gang på Gartneriet Rødmose

Endrik er ene om at klare al dyrkning på gartneriet. Han er udover at være en dygtig biodynamisk gartner også en pragtfuld fortæller. Så skulle du få lyst til at læse hans fortællinger om livets og årets gang på gartneriet og lidt filosofiske betragtninger, kan du gøre det  her: Gartneren fortæller